La visita de la Guàrdia Urbana als grups de 5é i 6é

En Lluís va vindre el passat dijous 11 de gener, és un policia de la guàrdia urbana. El Lluís va anar a dos classes:a 5è i 6è. A 5è va venir a explicar-nos amb un powerpoint a les 9:00 del matí, a 6è va ser a les 11:00.

ADDICCIÓ

A la classe de 5e ha vingut la guàrdia urbana a parlar-nos sobre les xarxes socials d’internet i alguns videojocs. Primer de tot, ens van parlar de les diferents edats que podem tindre un compte de les xarxes socials com Instagram, facebook, tiktok, youtube, twitter, twitch, discord, etc.

També ens van dir alguns videojocs perillosos com Fortnite, grand theft auto, fall guys, stumble guys etc…

Després ens van parlar dels perills de les xarxes socials com els reptes, estafadors de l’edat, l’edat recomanada i els hackers.

BULLYING

A la classe de 6e ha vingut la guàrdia urbana a parlar-nos sobre el bullying.

Primer ens van parlar que el bullying es crea per 1-5 persones i 1-2 víctimes, el bullying es provoca per tots llocs com a videojocs online, a l’escola, al carrer, etc.

Vam fer una representació teatral i va sortir un company a ser la víctima i una companya que feia de persona que abusa. Van sortir altres a defensar la víctima i altres de seguidors de l’abusador. Ens va servir per veure com es sentia cadascú en aquest rol.

Aquesta notícia ha estat preparada i redactada per alumnes del cicle de Grans fent de periodistes: Lucía, Marc i Yassin.