Sortida de tardor al cicle de Grans

El dijous dia 2 de novembre vam anar a Gironella. Vam sortir de l’escola a les 9:15 vam anar fins allí en autocar i vam tardar aproximadament una hora i mitja; vam arribar allà a la vora de les 11:00 del matí. Es va posar a ploure. Quan vam arribar ens vam asseure al davant d’una biblioteca i vam esmorzar. Després d’esmorzar, ens vam aixecar i ens vam posar a caminar i vam arribar a un preciós bosc que era tot verd amb un arbre gegant amb les fulles llargues que penjaven, eren molt boniques. També hi havia un llac molt preciós i el paisatge era molt bonic. Així que vam seguir caminant per el poble, vam passar per cases i edificis molt grans. Vam caminar una bona estona i, per mala sort, es va tornar a ploure i vam arribar al mateix lloc del que vam sortir, vam donar tota una  volta.

Després vam arribar a un parc, allí va ser on vam dinar el pícnic de l’escola o el de casa, a sota del parc hi havia un llac amb ànecs. Les mestres van preguntar a els nens i nenes si algú volia anar al lavabo de l’ajuntament i les  persones que no van voler anar, es quedaven jugant al parc. Després, vam fer una estona de joc lliure.  Finalment, vam pujar a l’autocar i vam anar cap a Barcelona. El viatge va ser molt divertit perquè el conductor va posar música. El viatge de tornada també va durar aproximadament una hora i mitja.

Així va acabar la sortida de tardor.

Aquesta crònica ha estat preparada i redactada per alumnes del cicle de Grans fent de periodistes, a més de fer les fotografies: Marc, Arlet i Mia