Internacional English project

Al cicle de grans estem fent un projecte internacional d’anglès, que consisteix en estar en contacte amb una escola de qualsevol part del mon on parlem en anglès entre nosaltres i coneixem la seva cultura. Un projecte realitzat per la mestre d’anglès, la Marta Pons, a qui li hem algunes preguntes sobre la feina.

-Why did you choose this project?

I chose this project because I think it’s a nice opportunity to practice English and to get to know other cultures.

-Is it your first time doing this activity?

No, I did it a couple of years ago, when I was working at a different school.

-Will we contact again with the other schools?

We will contact with them throughout the year. We will send each other letters or emails, and maybe some videos too. If possible, we’ll also do another video call.

-Are you happy with this project? Do you think we will repeat it next year?

I love this project, and I really hope we can continue doing it in the future.

Els alumnes de 5é van fer la videotrucada el dia dimarts 24 d’Octubre a les 10:50 h. L’escola amb la que ells contacten es d’uns alumnes polonesos i un fet que destaquen va ser que els hi van preguntar els de l’altre escola qui preferien si Messi o Cristiano Ronaldo.

Els alumnes de 4t van fer la videotrucada  el dia dilluns 30 d’Octubre a les 11h. L’escola amb la que ells contacten es d’Itàlia  i no destaquen ningun fet interessant que passes al trucada.

Estem a la espera de que els alumnes de 6é puguin començar aquest projecte tant interessant.

Aquesta notícia ha estat preparada i redactada per alumnes del cicle de Grans fent de periodistes: Flora, Kate i Arnau