Punt verd i altres temes de sostenibilitat.

El punt verd és un camió on es llencen les coses que no poden anar als contenidors que ho organitza l’ajuntament. Es fa tot l’any a totes les escoles,110 parades de Barcelona. El que deixem al punt verd ho porten al punt zona de tota la ciutat. El punt verd quan va vindre a la nostra escola aquest 2023 pel 30 de novembre el matí.

COMISSIÓ DE SOSTENIBILITAT

A l’escola hi ha una comissió de sostenibilitat que estan la Virginia, la Laura i la Marta B. S’organitzen a partir d’un pla de treball. El que fan és organitzar-se el que faran a la pròxima sessió, demanen que vingui el punt verd, deixen les plantes ben boniques i les reparteixen. A les reunions parlen del que faran a la següent sessió, de quin material s’hauria de comprar. Creuen que hauríem de millorar d’apagar les llums quan sortim d’una aula, tirar cada cosa al seu lloc, no deixar córrer l’aigua per res, avisar a un mestre perquè arregli la cadena, no portar paper d’alumini dins de la carmanyola i apagar els aparells elèctrics.

QUÈ FEM QUAN VE AL PUNT VERD?

Quan ve el punt verd anem de classe en classe al camió per tirar coses que porten els companys, companyes i de l’escola perquè no es poden tirar als contenidors. Entrem de quatre en quatre i els que estan dintre del camió ens ajuden a saber on deixem les coses que llencem.

Aquest reportatge ha estat preparat i redactat per alumnes del cicle de Grans fent de periodistes: Ian, Hugo i Amy.