Mostra de produccions 5è

A l’escola Pompeu Fabra fa tres anys que participem en la Mostra de Produccions Audiovisuals de Sant Andreu, un projecte que fan sempre el grup de 5è a partir del 2n trimestre.

Aquest any el grup de tornem en 5 minuts, ha fet dos grups de 8 persones i un de 9 persones. Farà 3 curtmetratges de diferents gèneres: Detectivesc, històric i ciència-ficció. Cada història ha de passar al barri Congrés Indians.

(Alerta Spoiler!) El detectivesc va de què les cuineres han desaparegut i les han de buscar; el de ciència-ficció va de què un grup de gent va a fer unes fotos a una casa i es troben una escletxa que els teletransporta al futur i a l’històric s’explica una mica més de la vida dels Indians.

Hi ha moltes escoles que participen en la Mostra i al final ho veuran en un cinema. També aprendran una mica a editar, a gravar curtmetratges i segurament a gravar amb pantalla verda també faran d’editors de so. Els curtmetratges no han de ser gaire enrevessats és més la història a de ser senzilla i a partir d’aquí ja es pot entrebesar una mica, els alumnes cal que recordin que la història necessita inici, nus i desenllaç.

El tema de l’any passat va ser la diversitat funcional (podeu veure la foto d’una de les gravacions).

Aquesta notícia ha estat preparada i redactada pels alumnes del cicle de Grans fent de periodistes: Rayan, Marc i Dylan.