Els alumnes del Pompeu recomanen…

CINEMA I SÉRIES

Harry Potter

Sara: 1/10, perquè és de personatges reals i hi ha violència. A mes la tieta d’en Harry és molt dolenta.

Roc: 8,5/10, a mi m’agrada perquè és de màgia i la història és molt interessant (suposo que si et llegeixes els llibres t’agrada més…).

Jurassic world (per a 5è i 6è)

Roc: 8,5 molt bona seqüela de Jurassic Park!

Marc Falcó: 9/10, està molt bé, però la escena final no em va agradar tant.

Lilo i Stitch

Sara:10/10, perquè Stitch és un  experiment i la Lilo és hawaiana i la seva germana la castiga molt i els monstres de l’espai viuen amb ells.

Star Wars, the clone wars.

Roc:8/10, la recomano molt per els fans de Star Wars, molt bona sèrie.(però has de tenir molt de temps per a veure-la perquè té 7 temporades).

Aquestes recomanacions han estat redactades pels alumnes del cicle de grans fent de periodistes: Edwar, Roc i Sara.