El setembre del cicle de grans

Durant aquest mes de setembre a les classes de quart, cinquè i sisè hem estat treballant varies coses relacionades amb el temps.

El primer que vam estar treballant va ser les unitats de mesura del temps: hores, segons,minuts,dies… Després vam començar a treballar les proporcions amb l’home de Vitruvi com a model perquè un temps després ens havíem de fer un autoretrat de cos sencer.

Tot seguit, ens vam posar a treballar en el que seria la nostra càpsula del temps, que consisteix en una recopilació de feines de principi i de final de curs per deixar constància dels canvis que comporta el temps.

Dins de la càpsula del temps hi hauria el nostre autoretrat, així que el vam començar seguint les proporcions que havíem aprés anteriorment perquè ens quedes el mes real possible. També hi posaríem una cara al nostre “Jo del futur” i una descripció del nostre jo actual.

A part ens vam posar a treballar l’evolució del rellotge en les diferents etapes de la història i per acabar vam fer un rellotge de penjador amb una acció que ens agrades fer durant el nostre temps lliure i li vam posar decoracions personalitzades.

I això és el que hem estat treballant durant aquest primer mes relacionat amb el lema de l’escola.

Us deixem imatges amb alguns exemples dels penjadors.

Aquest article ha estat redactat per una alumna de cinquè.