El que sabem de les colònies d’aquest curs

Com cada any a l’escola Pompeu Fabra es fan les colònies. Cada cicle fa unes activitats diferents. Voleu saber a on va cada cicle aquest any de colònies???

El cicle de petits aquest any aniran a la Farga del Montseny els dies 22, 23 i 24 de maig. Faran activitats relacionades amb la granja, hort i natura. Entre els professors que hi aniran son la Viqui, la Sandra, la Mònica, la Laura i l’Adrià; potser la Julia de menjador, encara no se sap i potser algun altre acompanyant.

El cicle de mitjans aquest any aniran de colònies els dies 24, 25 i el 26 d’abril i aniran a la casa de colònies Can Caballé. Les activitats del cicle de mitjans estaran relacionades amb l’edat mitjana i amb els cavallers i les cavalleres. I també faran activitats de nit. Alguns dels mestres que aniran a les colònies son l’Aida, la Miriam, l’lvan, el Ciscu i el Jesús.

El curs de 5è i 4r van junts i anirem els dies 8, 9 i 10 de març. Aquests dos cursos aniran a la casa Mas Pinadella a la Garrotxa. Faran activitats basades en la natura: visita al volcà Croscat i les seves grederes, visita de la fageda d’en Jordà on seguint l’itinerari Joan Maragall coneixeran aquest famós paratge. També faran taller de galetes, taller de granja, l’itinerari de natura per Vall de Begudà fins al naixement del riu Turonell, tir amb arc i taller d’hort.  Alguns dels professors que aniran amb els cursos de 4r i 5è seran l’Elena, la Marta Barba i la Marta Pons amb dos acompanyants més.

El curs de sisè aniran a l’alberg de la Molina els dies 28, 29, 30 i 31 de maig. En principi, els professors que aniran amb sisè son l’Oleguer, la Vinyet i la Laura. Les activitats que faran seran hípica i tir amb arc; els hi ensenyaran una mica del tema de l’orientació; a fer escalada; a fer caiac al Parc del Segre; també faran acampada i aniran de visita els búnquers Martinet. També faran algun joc de nit.

Aquest reportatge ha estat redactat pels alumnes del cicle de grans fent de periodistes: Júlia M., Martí C. i Aitor.