El Carnaval

Del dia 5 fins al 9 de febrer, serà la setmana de carnaval.

El pregó, el divendres dia 2 de febrer anem tots els nens i les nenes al pati i la classe de 5è parlarà fent rodolins amb els noms de les classes com per exemple: “la classe de les tortugues tenen una closca molt gran, però avui sortiu de la vostra closca i saludeu al carnestoltes”.

Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres, 4t prepara les consignes que són per exemple anar d’esportistes.

La desfilada es fa el divendres 9 a primera hora, els nens i les nenes de l’escola fan una desfilada per una catifa vermella. Després de la desfilada, fan la rua, que és una desfilada per tot el barri hi haurà músics i el carnestoltes vindrà.

I finalment a la tarda la classe de 6è pujarà al teló del gimnàs per fer el judici, ells decidiran si el rei Carnestoltes és culpable o si és innocent.

El carnestoltes encara no ha vingut, però esperem que sigui un personatge divertit. La disfressa dels professors serà una sorpresa i esperem que també sigui un tema molt divertit. El carnestoltes, aquest any serà una mica diferent, cada any canvia. Al menjador faran un menjar especial, però serà una sorpresa.

Aquesta notícia ha estat preparada i redactada per alumnes del cicle de Grans fent de periodistes: Rayan, Marc i Dylan.