Teatre al pati de l’escola!

Com bé sabeu a cada trimestre de cada curs, gaudim d’un espectacle artístic amb tot l’alumnat de l’escola. Aquest curs, no ens ha estat possible anar a La Sala per a gaudir de les activitats culturals, però hem pogut dur, en aquest primer espectacle, els actors i l’atrezzo al pati de la nostra escola.

Avui l’alumnat de 1r, 2n i 3r de primària han pogut veure l’obra Three little pigs. Han cantat, han rigut i han gaudit de l’obra en anglès. Posteriorment i després de l’esmorzar, l’alumnat de la comunitat de grans han segut a les seves cadires i han visionat i interactuat amb l’obra The Robin Hood. Amb la companyia Theatre4schools hem passat el matí d’avui, com sempre, aprofitant qualsevol activitat per seguir aprenent, compartint i gaudint en comunitat.