Ja tenim nom!

Cada curs iniciem l’escola generant diàleg a l’aula i descobrint quin serà el nom de la classe que escollirà cada grup. Es dedica estones de descoberta, reflexió, justificació, compartir… No és quelcom precipitat ni espontani, doncs dediquem temps a saber: Qui voldrem ser?.  Com a Escola Steam, amb la Riera SAV com a Espai Natural Apadrinat del Municipi i com a centre que forma part de la Xarxa de Competències Bàsiques per 4t any consecutiu, ens arrelem al nostre entorn més immediat per donar sentit i pertinença a cada tutoria. Així doncs, després d’uns quants dies… Ja tenim nom assignat!

Aquí teniu els noms escollits i consensuats a cada grup classe:

Nom dels grups