ART de carrer

Benvolgudes famílies,

Estem molt orgulloses de presentar-vos el nou mural que des de fa uns dies està naixent al xamfrà de la nostra escola, unes parets anteriorment plenes de pintades i gargots s’està convertint poc a poc en una autèntica obra d’art. Tot això de la mà de la Paola Mikiej (www.pinturamural.cat), mare de l’escola i artista consolidada que, desinteressadament, ha volgut col·laborar en la decoració exterior de la nostra escola. Hem de dir, també, que algunes famílies s’hi han volgut sumar durant el procés, així que, a totes plegades, MOLTES GRÀCIES, JA TENIM GANES DE VEURE’L ACABAT!