Entre castanyes i moniatos!

CASTANYADA’20

La primera festa d’escola que podem celebrar amb certa normalitat. Arriba puntual de calendari.

Les festes, encara que amb mesures d’estabilitat de grups estables i amb finestres ben obertes, les rescatem Escola endins,

I és que, prou s’ha desfet del dia a dia, prou s’ha incorporat de nou i prou s’ha modificat per dins l’escola. Per això estem contentes i contents de com ens ha anat aquesta primera festa escolar del curs 20-21. Sempre, gràcies a totes i tots per fer-ho tan bonic.

La Castanyera estava convidada fa temps i després d’un llarg camí, ha trobat el Joan Casas a Vilamajor, a tocar de la Riera, a l’alçada del “Pont Ferrat”.

Guaiteu que guapa i quines cames, renoi. Li donem MIL GRÀCIES per venir fins a l’escola. Està convidada pel proper curs!

Ens ha dut i ensenyat fruits de tardor; caquis, castanyes, pastanagues, carbasses i  magranes,  que de lluny semblen cebes de Figueres. Uix, ens ha fet patir! ja va curta de vista, ja…  Ens trobem a la propera Maria la Castanyera, tot un plaer.

Aprofitem per fer-vos una mostra del resultat dels tallers de primària. Guaiteu com l’alumnat ha anat enriquint els murals i els espais de l’Escola per dins. Sou grans artistes!