EL MILLOR REGAL QUE PODEU FER ALS VOSTRES FILLS I FILLES ÉS EL VOSTRE TEMPS!

Estimades famílies,
Avui ha estat un dia genial, hem gaudit de la presència del patge reial, vingut de terres llunyanes, que ha recollit totes i cadascuna de les cartes amb els desitjos de les nenes i els nens de l’escola i les entregarà a Ses Majestats els Reis d’Orient. També hem cagat el tió, que després d’alimentar-lo com cal durant les darreres setmanes, ens ha regalat coses molt divertides i útils. Entre riures, abraçades i mirades de complicitat, hem esmorzat coca boníssima i hem compartit estones que mai oblidarem.
Us donem les gràcies a totes: famílies, AMPA i a la comunitat en general, per haver fet possible un trimestre que es preveia complex, però que malgrat totes les normatives, canvis i reglaments canviants, ha resultat sorprenentment fantàstic. Estem orgulloses del comportament dels alumnes, del vostre com a famílies, del respecte i de la comprensió que hi ha hagut després de posar en pràctica uns protocols d’allò més complicats i extravagants. Hem aconseguit mantenir l’escola neta i hem pogut, entre tots, evitar els confinaments grupals! Felicitem-nos per aquesta gesta de la qual molt pocs centres poden presumir!
Ens veurem a l’inici d’un nou any, el 2021, amb moltes il·lusions renovades i amb unes ganes boges de compartir amb vosaltres el creixement dels vostres fills i de les vostres filles.
Us recordem que al Classroom trobareu les fotografies del dia d’avui i també hi trobareu una sorpresa que us pengem aquest matí, us animem que ho mireu! Així com també us engresquem que, si no ens seguiu a l’Instagram, ho feu, ja que estareu al dia de tot el que passa a la vostra escola.
Passeu unes magnífiques festes no oblideu que EL MILLOR REGAL QUE PODEU FER ALS VOSTRES FILLS I FILLES ÉS EL VOSTRE TEMPS!