Pollet o hipopòtam?

Amb els alumnes de P3 estem treballant el greu (hipopòtam) i l’agut (pollet) amb diferents mètodes, un d’ells és amb el xilòfon.
Cada alumne toca individualment la placa corresponent depenén del que li diguin els companys. Les dues plaques, amb les que han de tocar el… Llegeix més»

Moviment i dansa

Amb els alumnes de 2n vam fer una sessió de ioga on vam treballar: l’equilibri, la verticalitat i la postura corporal, i la flexibilitat. Què bé ens ho vam passar fent les salutacions al sol!

Les màquines!

Els alumnes de sisè han començat el projecte de les màquines preguntant-nos, per què utilitzem les màquines a la nostra vida?
D’aquesta pregunta, hem estret què és una màquina, perquè les necessitem, què és la força i hem distingit entre màquines simples i màquines compostes.
Tot això,… Llegeix més»

El metre quadrat!

Fa uns dies els nens i nenes de sisè de primària vam iniciar-nos en el coneixement de les unitats de superfície i en concret, el metre quadrat.
Hi haurà alguna altra manera de calcular la superfície dels espais de l’escola?
Llegeix més»

Experiments amb la Llum..

Bona tarda companyes i companys;
Els nens i nenes de sisè han realitzat diversos experiments sobre la refracció i reflexió de la llum i com aquesta, interfereix amb l’aigua.
Hem comprovat que la llum quan toca l’aigua, en canviar d’estat, fa que es moguin, desapareguin o semblin… Llegeix més»

CARNESTOLTES

Quin goig que feien els Huracans i els Animals en perill d’extinció el dia de la Rua. Vam gaudir de la passejada acompanyats dels pares i mares que veu poder assistir. A tots i totes gràcies per la vostra col·laboració!!!!