Festa del Nadal!
Tots els alumnes de l’escola hem estat molt contents/-es i satisfets/-es aquest matí quan ens ha vingut a visitar el Patge Reial. Quan hem arribat a les 9 hem baixat al pati i hem vist, com de lluny, s’apropava una motocicleta amb el Patge al damunt… ens ha sorprès a tots/-es! Com cada any, ha […]
Festa del Nadal! Llegeix més »











