Festa del Nadal!

Tots els alumnes de l’escola hem estat molt contents/-es i satisfets/-es aquest matí quan ens ha vingut a visitar el Patge Reial. Quan hem arribat a les 9 hem baixat al pati i hem vist, com de lluny, s’apropava una motocicleta amb el Patge al damunt… ens ha sorprès a tots/-es!

Com cada any, ha tingut una mica de temps en la seva ocupada agenda, i ens ha vingut a visitar i a recollir les cartes, plenes de desitjos i il·lusions, per fer-les arribar a Ses Majestats els Reis Mags d’Orient.

També, hem tingut temps de fer cagar el tió i menjar una xocolata d’allò més bona!

Ha estat un dia molt especial i bonic.Donem les gràcies a l’Ampa, mestres i tot el col•lectiu per fer possible un curs més , una festa entrenyable al  nostre centre, fruit del treball compartit i en equip. Aquest any , amb indumentària nova pels ajudants del patge (alumnes de sisè), fruit del Workteam d’Ampa. Espectaculars!!

A continuació podreu veure un vídeo amb fotografies d’aquest dia tan màgic!