ANEM A BUSCAR EL TIÓ
Els alumnes de primer i segon hem anat al bosc a buscar el tió. I l’hem trobat a dalt d’un turonet!!!! Quina alegria hem tingut !!!! Ara cal alimentar-lo de bon menjar per tal que pugui cagar!!!! Per veure les fotos feu clic aqui
ANEM A BUSCAR EL TIÓ Llegeix més »









