Proves Cangur “al sac i ben lligat”!

Des de l’any 1996 que es realitza a Catalunya la prova Cangur, una activitat impulsada per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, de la qual és membre la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) que, per aquesta raó, és l’entitat titular del Cangur en llengua catalana.

La setmana passada, per setè curs consecutiu, l’alumnat de Cicle Superior de Primària, ha participat al concurs de les Proves Cangur. L’objectiu de reptes basats en el raonament lògic i l’enginy matemàtic és cada vegada més engrescador i motivant pels infants! De fet, la participació d’enguany a Catalunya en els nivells de sisè i cinquè de primària ha estat 13.000 participants aproximadament per categoria.

El 5% de l’alumnat de Catalunya amb la millor puntuació, es publica al  Web Cangur.

En aquest grup es troben alumnes del Joan Casas.

Felicitem al Ivan S., Oliver R. i Cèsar P. de cinquè i la Sara S., Isaac P. , Roc F., Eduard G, i Gina Ch. de sisè.