Proves Cangur “al sac i ben lligat”!

Des de l’any 1996 que es realitza a Catalunya la prova Cangur, una activitat impulsada per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, de la qual és membre la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) que, per aquesta raó, és l’entitat titular del Cangur en llengua catalana.

Avui 21 de març, per tercer curs consecutiu, els alumnes de Cicle Superior de Primària, han participat al concurs de les Proves Cangur d’enguany. La passada edició 2018 va haver una participació a Catalunya de 113.274 alumnes, 29.254 van ser de Primària. Aquesta edició segurament en seran més, ja que l’objectiu de reptes basats en el raonament lògic i l’enginy és cada vegada més engrescador i motivador als centres!

Els resultats obtinguts de tot l’alumnat arriba als centres des del Centre de Recursos de la zona i es fan públics als alumnes, perquè siguin coneixedors de la puntuació obtinguda i de la posició que han ocupat a nivell de Catalunya. Per altra banda el 6% de l’alumnat de Catalunya amb la millor puntuació, es publica al  Web Cangur.

Esperem que els hagi anat a tots i totes d’allò més bé i hagin gaudit de l’estona de reptes al màxim!

Donarem notícies abans del què us espereu…