SETMANA MATEMÀTICA A L’ESCOLA

Durant aquesta setmana matemàtica i en motiu del dia internacional del nombre Pi (14/3), a l’escola celebrem la setmana matemàtica. Primer de tot hem contextualitzat el perquè d’aquesta setmana temàtica investigant i explicant per a quin motiu la vivim i d’on sorgeix aquest nombre. Ho investiguem vivenciant i manipulant. A partir d’aquí, oferim a l’alumnat que pugui gaudir de diferents  activitats i racons matemàtics amb multitud d’ofertes: Jocs de taula, Sudoku, robòtica(bee-bots), tan-gram, reptes matemàtics, etc. També es fan propostes artístiques relacionades amb el món matemàtic, cançons i contes, tot un món!!! Aquí podeu veure algunes imatges.

A més a més, per finalitzar i tancar la setmana fem un concurs de fotografia matemàtica on hi participa tot l’alumnat, en breu les podreu veure en aquesta web i fer les vostres votacions.