Tallers EFEC (Educació Financera a les Escoles de Catalunya) a 4t d’ESO

Durant aquest curs escolar el nostre alumnat de 4t d’ESO participa en els diversos tallers organitzats per l’EFEC (Educació Financera a les Escoles de Catalunya ), aquests pretenen oferir coneixements financers bàsics als adolescents.

L’EFEC és un projecte fruit del projecte EFEP de la Comissió Europea, on professionals vinculats a entitats financeres, a associacions del sector econòmic, a l’Agència Tributària de Catalunya i a d’educació secundària duen a terme una tasca voluntària amb el desig de dotar a l’alumnat de competències en finances personals.

Durant aquest curs escolar es duran a terme els següents tallers:

• Administrant els teus diners: gestió del pressupost personal i el fons d’emergència.
  • Endeutar-se? amb seny!:  consum responsable i com evitar el sobreendeutament.
  • Inversió intel·ligent: entendre el binomi risc / rendibilitat. Finances Socialment Responsables.
  • Els impostos i tu: per a què serveixen els impostos i les conseqüències del frau.
  • Finances per a la vida: objectius vitals i objectius financers.