Concurs de vídeos per l’Any Internacional de la Taula Periòdica: 1r premi de Catalunya

El 2019 ha estat proclamat “Any Internacional de la Taula Periòdica” pel 150è aniversari de la taula periòdica de Dimitri Mendeléyev.

Per tal de celebrar-lo, la Societat Catalana de Química es va unir a la iniciativa de la EYCN – European Young Chemists’ Network – un concurs de vídeos amb el títol “In your element”

Per concursar, els participants havien de fer un vídeo de 90 segons que tractés algun tema sobre la taula periòdica dels elements.

Alumnes de 2n cicle d’ESO van participar en tots dos concursos.

Al maig es va fer pública la resolució a nivell europeu i un dels vídeos va quedar seleccionat en 4a posició, una classificació fantàstica.

No va ser fins el passat 27 d’octubre que la Societat Catalana de Química va fer públic el seu veredicte.

Les autores del vídeo van assistir al lliurament de premis a Barcelona; emmarcat en la 13a Festa de la Ciència al Moll de la Fusta. Un acte molt entretingut on van donar a conèixer el 1r i 2n classificat de les diferents categories.

Les nostres alumnes van recollir el premi al vídeo classificat en 1a posició!

Estem molt orgullosos, moltes felicitats!