DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU (DENIP)
30/01/25Avui, dimarts 30 de gener, hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau.
Durant aquesta setmana, hem volgut donar-li visibilitat a aquest dia a l’escola, visualitzant diferents vídeos específics i realitzant, posteriorment, una conversa-reflexió, guiada pels tutors i tutores, amb els nens i nenes:
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
Visualització i posterior conversa-reflexió grupal del conte Volem la pau, d’ “Una mà de contes”.
CICLE INICIAL
Visualització i posterior conversa-reflexió grupal del conte La guerra dels peixos, d’ “Una mà de contes”.
CICLE MITJÀ
Visualització i posterior conversa-reflexió grupal del curtmetratge de Pixar L’home Orquestra.
CICLE SUPERIOR
Visualització i posterior conversa-reflexió grupal del vídeo Conflicte.
A la tarda, a més a més, entre tots i totes hem elaborat el símbol de la pau i la paraula PAU i ens ha quedat d’allò més bé!
NADAL 2024
20/12/24Des de l’Escola Marianao us desitgem unes molt bones festes de Nadal i un feliç Any Nou 2025!
ÚLTIM DIA PRIMER TRIMESTRE
19/12/24Demà, divendres 20 de desembre, últim dia del primer trimestre, es farà jornada intensiva, de 9h a 13h.
Tots els nens i nenes que sí que faran ús del servei de menjador sortiran per la porta del c. Xiprers entre les 15:15h i les 15:30h.
Us recordem, també, que hi haurà la possibilitat de fer ús del servei d’acollida de tarda, de 15:30 h a 16:30 h. En aquest cas els infants també sortiran per la porta del c.Xiprers. Les famílies interessades s’haurien d’haver adreçat a la coordinadora del servei de menjador.
Les classes es reprendran el dimecres 8 de gener de 2025.
Els infants d’Educació Infantil i Cicle Inicial (d’I3 a 2n) aquest dia podran portar una joguina per a compartir amb els companys i companyes (eviteu que siguin joguines fràgils o amb peces que es puguin extraviar).
CONCERT DE NADAL 2024
11/12/24El concert de Nadal, tant de l’alumnat d’Infantil com del de Primària, se celebrarà el dijous 19 de desembre de 2024.
Es farà a l’Auditori del Parc Sanitari Sant Joan de Déu (s’hi accedirà pel carrer Pablo Picasso). Els i les alumnes d’Infantil hi aniran amb autocar i els i les alumnes de Primària (de 1r a 6è) hi aniran caminant.
Els infants d’I3, d’I4 i d’I5, i els nois i noies de 6è que presenten aquestes actuacions, hauran d’estar a l’escola a les 8:45h per a poder començar el concert amb puntualitat.
CAP INFANT NO PODRÀ ASSISTIR A UNA ACTUACIÓ DIFERENT A LA SEVA, JA QUE A L’ESCOLA HI HA PROGRAMADES ALTRES ACTIVITATS.
Les famílies que tenen fills o filles a 5è o 6è i també a un altre grup podran recollir els de l’altre grup quan acabi el concert. Els infants estaran a l’escola atesos pels tutors i per les tutores fins que arribeu a recollir-los.
Horaris anades i tornades Escola-Auditori
Desitgem que gaudiu de l’espectacle. Els nens i nenes estan preparant aquesta actuació amb moltes ganes i molta il·lusió.










