DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU (DENIP)

Avui, dimarts 30 de gener, hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau.

Durant aquesta setmana, hem volgut donar-li visibilitat a aquest dia a l’escola, visualitzant diferents vídeos específics i realitzant, posteriorment, una conversa-reflexió, guiada pels tutors i tutores, amb els nens i nenes:

CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL

Visualització i posterior conversa-reflexió grupal del conte Volem la paud’ “Una mà de contes”.

CICLE INICIAL

Visualització i posterior conversa-reflexió grupal del conte La guerra dels peixos, d’ “Una mà de contes”.

CICLE MITJÀ

Visualització i posterior conversa-reflexió grupal del curtmetratge de Pixar L’home Orquestra.

CICLE SUPERIOR

Visualització i posterior conversa-reflexió grupal del vídeo Conflicte.

A la tarda, a més a més, entre tots i totes hem elaborat el símbol de la pau  i la paraula PAU i ens ha quedat d’allò més bé!

ÚLTIM DIA PRIMER TRIMESTRE

Demà, divendres 20 de desembre, últim dia del primer trimestre, es farà jornada intensiva, de 9h a 13h.

Tots els nens i nenes que sí que faran ús del servei de menjador sortiran per la porta del c. Xiprers entre les 15:15h i les 15:30h.

Us recordem, també, que hi haurà la possibilitat de fer ús del servei d’acollida de tarda, de 15:30 h a 16:30 h. En aquest cas els infants també sortiran per la porta del c.Xiprers. Les famílies interessades s’haurien d’haver adreçat a la coordinadora del servei de menjador.

Les classes es reprendran el dimecres 8 de gener de 2025.

Els infants d’Educació Infantil i Cicle Inicial (d’I3 a 2n) aquest dia podran portar una joguina per a compartir amb els companys i companyes (eviteu que siguin joguines fràgils o amb peces que es puguin extraviar).

CONCERT DE NADAL 2024

El concert de Nadal, tant de l’alumnat d’Infantil com del de Primària, se celebrarà el dijous 19 de desembre de 2024.

Es farà a l’Auditori del Parc Sanitari Sant Joan de Déu (s’hi accedirà pel carrer Pablo Picasso). Els i les alumnes d’Infantil hi aniran amb autocar i els i les alumnes de Primària (de 1r a 6è) hi aniran caminant.

Els infants d’I3, d’I4 i d’I5, i els nois i noies de 6è que presenten aquestes actuacions, hauran d’estar a l’escola a les 8:45h per a poder començar el concert amb puntualitat.

CAP INFANT NO PODRÀ ASSISTIR A UNA ACTUACIÓ DIFERENT A LA SEVA, JA QUE A L’ESCOLA HI HA PROGRAMADES ALTRES ACTIVITATS.

Les famílies que tenen fills o filles a 5è o 6è i també a un altre grup podran recollir els de l’altre grup quan acabi el concert. Els infants estaran a l’escola atesos pels tutors i per les tutores fins que arribeu a recollir-los.

Vestuari

Horaris anades i tornades Escola-Auditori

Desitgem que gaudiu de l’espectacle. Els nens i nenes estan preparant aquesta actuació amb moltes ganes i molta il·lusió.