VACANCES DEL 2n TRIMESTRE

Avui, tots els infants de l’escola han elaborat la seva mona de Pasqua. A mig matí hem celebrat tots junts que s’acabava el trimestre menjant-nos la mona i ballant i cantant. Ens ho hem passat d’allò més bé: mireu, mireu… Bones vacances de Setmana Santa!

COLÒNIES 1r DIA I5 i 2n DIA 2n, 4t i 6è

Després d’una nit de moltes emocions, quan els infants de 2n, 4t i 6è s’han aixecat, han vist que el “Sol, solet” els havia fet cas i els havia visitat. Quina sort! S’han vestit, han esmorzat i han començat la seva aventura: els nens i nenes de 2n han jugat i han descobert la “Terra d’indis” mentre que els nois i noies de 4t i de 6è han gravat la seva primera pel·lícula. Mentrestant, arribaven els i les més petits, que han fet jocs de benvinguda i s’ho han passat d’allò més bé: quina emoció, les seves primeres colònies! Més tard, han dinat tots i totes junts i han jugat lliurement una estoneta.

A I5, s’han convertit en veritables indis i índies de la tribu dels fígucs, han buscat tòtems, han fet molts jocs i una súper excursió al poble de Castellnou de Bages.

A 2nA i a 2nB han jugat a som indis i s’han endinsat a un poblat indi.

A 4t i a 6è han protagonitzat un documental i han fet un taller de Chroma.

Abans de sopar, s’han posat ben elegants, han sopat i ho han donat tot a la disco. Ha estat un moment molt emocionant i entranyable, per a recordar tota la vida.

Demà, quan es despertin, s’emportaran una súper sorpresa…. Després, educació infantil i cicle inicial faran una gimcana nòmada i cicle mitjà i cicle superior participaran al gran concurs.

Després de dinar tornaran cap a l’escola, on, de ben segur, els estareu esperant impacients. No patiu, han gaudit de valent!

COLÒNIES 1r DIA

Malgrat la pluja, aquest primer dia, els nens i nenes de 2n, 4t i 6è s’ho han passat d’allò més bé. En arribar, han esmorzat, han fet jocs de benvinguda, han jugat i han dinat. Els infants de 2nA i de 2nB han fet un taller d’indis i  han anat de cacera, mentre que els nois i noies de 4t i de 6è han fet el gran joc del càsting. Més tard, tots i totes han berenat i han gaudit d’una bona estona de joc lliure. Després de sopar, han fet un súper divertit joc de nit. Ara toca descansar per a agafar forces per a demà. Cantarem el “Sol, solet” a veure si ens fa cas i hi apareix mentre esperem els nostres companys i companyes d’I5.

11a SETMANA SALUDABLE

L’11a Setmana Saludable ha estat tot un èxit: activitats, reptes, jocs en família, masterclass de zumba passada per aigua, esmorzar saludable i, com a cloenda, la 27a Jornada Atlètica.

Un cop més hem demostrat que junts tot és possible!!!