Voluntariat Lecxit curs 2018-2019

Ja s’han obert les inscripcions per ser voluntari o voluntària del projecte Lecxit del barri de Marianao. Un projecte que vam iniciar fa tres cursos: persones voluntàries vénen una hora, un cop a la setmana, a compartir moments de lectura amb alumnes de 4t de Primària de l’Escola proposats i proposades per la tutora (també es desenvolupa a tres escoles públiques més del barri).

És un projecte engrescador per als infants i que aporta molta satisfacció personal a les persones voluntàries.

Si voleu invertir una hora del vostre temps (o coneixeu algú que hi podria estar interessat) i emportar-vos la satisfacció que aporta veure com contribuïu a la millora educativa de l’infant amb qui compartiu moments de lectura, no ho dubteu, participeu al projecte Lecxit.

Només cal que us inscriviu en aquest formulari, des d’avui fins al proper diumenge 4 de novembre, i es posaran en contacte amb vosaltres per acabar de formalitzar el vostre compromís.

Animeu-vos-hi!