V EDICIÓ LA VUELTA AL COLE

Com la majoria de vosaltres ja sabeu, el curs passat vam participar a la “IV Edición de la vuelta al cole”. Es tracta d’una iniciativa on la Fundació Unoentrecienmil convida a totes les escoles d’Espanya a organitzar una carrera solidària (no competitiva), per córrer en contra de la leucèmia infantil.  Aquest curs es fa divendres 25 d’octubre. Alumnes, familiars, amics, amigues, mestres, personal no docent… Tothom està convidat a la que serà la “V Edición de la vuelta al cole”.

A data d’avui s’han adherit a la carrera 849 escoles que estaran fent la carrera el mateix dia per a una mateixa causa.

Podeu col•laborar amb 1€ per participar-hi (o la quantitat que desitgeu) a canvi d’un dorsal que lluirem tots i totes. Aquest dia tothom guanyarà! És per aquest motiu que es lliuraran diplomes per premiar l’esforç i la participació en aquest moviment.

Recordeu que la leucèmia és una enemiga massa forta per a un sol infant, però no per a cent mil.

Per si voleu més informació sobre el projecte, aquí us deixem l’enllaç de la Fundació:

Mil gràcies per la vostra participació a la cursa de divendres a favor de la investigació contra la leucèmia infantil.

Gràcies a tots i totes ha estat tot un èxit, hem tornat a demostrar que: JUNTS, TOT ÉS POSSIBLE! i que JUNTOS SOMOS MÁS FUERTES!

Hem recaptat 491,85€ que ingressarem a favor de la Fundació Unoentrecienmil.