TANCAMENT CENTRES EDUCATIUS DE CATALUNYA

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir de demà, divendres 13 de març, i fins al proper divendres 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius de Catalunya i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu, les activitats i sortides programades (inclosa la Jornada de Portes Obertes de dijous 19 de març), els serveis d’acollida i menjador i les activitats extraescolars.

Seguirem prestant atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

Us demanem que esteu atents al correu electrònic i a la pàgina web del centre i que si teniu qualsevol dubte ens el feu arribar via email, ja que no serem a l’Escola.

El Departament d’Educació ens farà arribar les indicacions pertinents en relació a les qüestions que puguin sorgir.

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.