TALLERS INICIAL I DE CONVERSA GRATUÏTS (CATALÀ)

Dins el Pla Educatiu d’Entorn de Sant Boi i el Programa de Formació a Famílies se’ns ha ofert la possibilitat de realitzar a l’escola dos tallers de català de diferent nivell:

Taller inicial (per a aquells pares i mares que no coneixen la llengua, ni l’entenen ni la parlen): 15 sessions, del 25 de gener al 31 de maig, el dimecres de 15:10h a 16:10h a l’escola.

Es  treballaran les habilitats orals i de comprensió lectora mínimes enfocades als àmbits més propers (personal, familiar, escola).

L’objectiu general d’aquest nivell és que els familiars que hi participin siguin capaços de comprendre i utilitzar oralment i per escrit expressions quotidianes i frases molt senzilles, encaminades a satisfer les primeres necessitats en àmbits comunicatius i sobre temes molt propers als aprenents. Aquest nivell estarà dirigit per un professional de l’àmbit educatiu.

Taller de conversa (per a aquells pares i mares que sí que la coneixen, però que no la parlen de forma fluïda): 16 sessions, del 24 de gener al 30 de maig, el dimarts de 15:10h a 16:10h a l’escola.

L’objectiu d’aquesta activitat és practicar la llengua de manera informal dins d’un grup de conversa conduït per un dinamitzador no professional (persona voluntària).

Les sessions es desenvoluparan fonamentalment a nivell oral, amb l’objectiu d’adquirir competències bàsiques per a desenvolupar-se en situacions comunicatives de la vida quotidiana (saber presentar-se, respondre preguntes senzilles…).

També es treballarà per a l’adquisició de vocabulari en llengua catalana, sobretot lèxic específic de diferents àmbits temàtics: la família, el menjar, els colors, la casa…, però principalment els relacionats amb l’escola.

Aquells pares i mares interessats a participar-hi ens ho hauríeu de fer saber, al llarg d’aquesta setmana, mitjançant aquesta mateixa adreça de correu electrònic, telefònicament o personalment a les persones de l’equip directiu.

Animeu-vos-hi, pensem que podria ser molt enriquidor per a vosaltres!