PLANIFICACIÓ SETMANAL (DEL 4 AL 8 DE MAIG)

Aquí us deixem, com ja és costum, la planificació amb les activitats que us proposem aquesta setmana.

Recordeu que només cal que envieu, a final de setmana, les evidències que se us demanen als correus indicats a la graella (els personals de domini escolamarianao.es de cada mestre/a).

Com ja sabeu, a partir d’ara els comunicats de l’escola se us enviaran a l’adreça de correu que hem creat per als vostres fills i filles. Per a connectar-vos a les videoconferències només caldrà que cliqueu a l’enllaç que hi ha a la planificació setmanal. Si ho feu des d’aquest compte hi accedireu directament, sense necessitat de sol·licitar-hi permís.

Recordeu que cal que descarregueu l’aplicació Meet al vostre dispositiu i que teniu la possibilitat que tots els infants es vegin a la pantalla si feu servir el navegador Chrome i us hi instal·leu aquesta extensió:

1. Accediu a aquest enllaç: https://chrome.google.com/webstore/detail/google-meet-grid-view/bjkegbgpfgpikgkfidhcihhiflbjgfic?hl=es
2. Cliqueu a “instal·lar” i seguiu les passes.
3. Reinicieu l’ordinador o la tablet.
4. Quan entreu a la videoconferència us sortirà un quadrat amb nou quadradets a dins (ratllat), a la part superior dreta, al costat de la icona del xat.
5. Cliqueu-hi a sobre i ja ho tindreu. Si torneu a clicar-hi veureu que hi ha diferents opcions de visualitzar la pantalla perquè en trieu la que us agradi més.

P3                              1r                              4t

P4                              2n                             5è