PLANIFICACIÓ SETMANAL (DEL 14 AL 17 D’ABRIL)

Aquí teniu la proposta de tasques i la distribució diària d’aquesta setmana. La nostra intenció és que els i les nostres peques no perdin els hàbits de treball i estudi.

Cal que recordeu que el més important és que els infants estiguin bé emocionalment, així que ja sabeu que, si no poden fer totes les tasques, les fan en un altre ordre o les adapten a les vostres possibilitats i/o situació, no us heu d’angoixar.

Com veureu, la gran novetat recau que durant aquest 3r trimestre se’ns demana que els infants tinguin retorn, per part dels i de les mestres, de les activitats que fan. D’aquesta manera ens serà també possible avaluar-los formativament, explicant-los allò que no entenguin o fent-los saber si han de modificar o no alguna de les activitats que han fet i com. És per aquest motiu que és molt important que envieu totes les evidències (fotos, vídeos, documents…) que se us demanen a les adreces de correu electrònic que se us indiquen o, en el cas dels nens i nenes de Cicle Superior, a través de la plataforma virtual Edmodo. Les podreu enviar cada dia o enviar-les totes alhora en acabar la setmana (aneu amb compte perquè no totes s’han d’enviar a la mateixa adreça de correu electrònic).

Una nova iniciativa que endeguem aquest 3r trimestre són LES VIDEOCONFERÈNCIES, ja que tenim moltíssimes ganes de veure’ns les cares! Les farem amb l’aplicació JITSI MEET. És molt senzilla de fer servir: només cal descarregar-se-la si el dispositiu que es farà servir es un telèfon mòbil. En el cas que es faci servir un ordinador i/o tauleta no cal ni descarregar-se-la, només caldrà clicar a l’enllaç, el dia i hora programats, i ja hi podreu accedir (estaria bé que us connectéssiu abans per comprovar que funciona correctament i que el navegador que feu servir està actualitzat i no us dóna problemes). Us demanem que, en la mesura del possible, ajudeu  tots els nens i nenes a connectar-s’hi. Serà una oportunitat maquíssima per tornar a estar, des de la distància i virtualment, tots junts!

P3                                1r                              4t

P4                                2n                            

P5A i P5B                    3r