MERCAT CuEmE

Els infants del grup-classe de 5è estan participant, conjuntament a altres dues escoles de Sant Boi, al projecte “Cultura Emprenedora a l’Escola” (CuEmE): projecte per al foment de les competències i els valors de l’emprenedoria a través de la creació i la gestió d’una cooperativa a l’escola. Aquesta iniciativa és promoguda per la Diputació de Barcelona i hi col·labora l’Ajuntament de Sant Boi.

Fruit d’aquest treball els nens i nenes han elaborat uns productes que vendran el proper dimarts, 17 de maig, de 10h a 12h, aproximadament, a la Plaça de la República, davant del Mercat de la Muntanyeta.

Per a fer-los costat i per a premiar tota la feina feta, des de l’Escola hem decidit animar a totes les famílies a assistir-hi per a contribuir amb la compra de productes. Els diners que es recaptaran es destinaran part a cobrir l’aportació inicial de capital, part a una activitat que triaran els propis nens i nenes i part com a donatiu a una ONG.

A més a més, hem pensat que els i les alumnes de 3r, 4t i 6è de primària els facin una visita perquè, si volen, puguin comprar algun dels productes elaborats de primera mà, per la qual cosa seria interessant que aquest dia poguessin portar diners -el preu dels productes oscil·larà entre 1 € i  5 €-.