L’AVENTURA D’ESCRIURE (SANT JORDI 2020)

Moltíssimes gràcies per la vostra participació al concurs “L’aventura d’escriure”. Ens han agradat moltíssim els vostres treballs. Felicitats als 36 infants participants! El jurat de mestres de l’Escola Marianao els ha premiat amb un diploma personalitzat. Enhorabona, guanyadors! Aquí us deixem un vídeo amb tots els treballs presentats! Recordeu que el concurs es va tancar ahir i que ja no podeu enviar més treballs perquè el correu ha deixat d’estar actiu.

Com sabeu, dijous vinent, 23 d’abril, és Sant Jordi i, malauradament, no ho podrem celebrar, com ja era costum, tots junts a l’escola amb la setmana de la marató de contes, amb la paradeta de llibres i roses, amb el teatre d’anglès…

No volem deixar de celebrar-ho, tot i que sigui des de la distància, ja que per a nosaltres la lectura és una activitat fonamental i màgica, base de tot aprenentatge, que ens pot portar a llocs meravellosos.

És per aquest motiu que retem tots els nens i nenes de l’escola a participar a: L’aventura d’escriure, un concurs que hem pensat i organitzat expressament i exclusiva per a ells i elles, on tothom hi guanya.

Teniu fins a divendres 24 d’abril per enviar els vostres treballs al correu: escolamarianaosantjordi2020@gmail.com

Aquí us deixem lectures recomanades per a aquest Sant Jordi 2020 (Jaume Centelles) i el programa biblioteca escolar “puntedu”, per si són del vostre interès.