LA VUELTA AL COLE

AQUEST CURS HEM RECAPTAT 498,29€!!!

Com la majoria de vosaltres ja sabeu, fa uns quants cursos que participem a la cursa solidària de “la vuelta al cole“. Es tracta d’una iniciativa on la Fundació Unoentrecienmil convida a totes les escoles d’Espanya a organitzar una carrera solidària (no competitiva), per a córrer en contra de la leucèmia infantil. Aquest curs ja serà la VII edició i es farà divendres 22 d’octubre.

A data d’avui s’han adherit a la carrera 374 escoles que estaran fent la carrera el mateix dia per a una mateixa causa.

Divendres 22 d’octubre, al matí els infants d’Educació Infantil i a la tarda els d’Educació Primària, realitzarem una cursa a l’interior de l’Escola per grups de convivència.

Us demanem que hi col·laboreu amb 1€ per a participar a la cursa (o la quantitat que desitgeu) a canvi d’un dorsal que aquell dia lluiran tots i totes. Els vostres fills i filles hauran de donar els diners als seus tutors/es (tindran una petita urna a cada classe per a recollir-los).

Us demanem que els infants vinguin amb el xandall de l’escola o similar per a lluir ben macos tots plegats.

Aquell dia tothom guanyarà! És per aquest motiu que es lliuraran diplomes per a premiar l’esforç i la participació en aquest moviment.

Recordeu que la leucèmia és una enemiga massa forta per a un sol infant, però no per a cent mil.

Per si voleu més informació sobre el projecte, aquí us deixem l’enllaç de la Fundació: