JORNADA DE PORTES OBERTES 2022

Benvinguts i benvingudes a l’Escola Marianao!

De cara al procés de preinscripció, aquest curs hem programat:

Una jornada de portes obertes telemàtica, mitjançant una reunió virtual, per a explicar el Projecte Educatiu de Centre (PEC) i aclarir els possibles dubtes que hi pugui haver: divendres 4 de març a les 15:15h.

Una jornada de portes obertes presencial, per a visitar les instal·lacions: divendres 4 de març, a les 17:15h o a les 18:15h (màxim dos adults per infant i els infants no hi podran assistir).

Si esteu interessats a participar-hi, hauríeu d’emplenar aquest formulari (ja no accepta respostes, si algú hi vol participar hauria de contactar amb l’escola o via telefònica o via correu electrònic) i dimarts 1 de març us enviaríem per correu l’enllaç al Meet de la reunió virtual i us confirmaríem l’assistència a la reunió presencial.

A continuació us deixem una presentació perquè ens pugueu conèixer una mica més i us animem a fer una ullada a aquest web i als blocs amb les activitats que acostumen a fer els infants dels diferents nivells i cicles.

També podeu trobar informació al Web Sant Boi Ciutat Educadora: http://www.sbciutateducadora.cat/