JORNADA DE PORTES OBERTES 2020

La Jornada de Portes Obertes programada per a dijous 19 de març, a les 9:30 h i a les 17:00 h (hi havia dues opcions d’assistència), finalment no es va poder realitzar a causa del tancament dels centres educatius.

Sabem que decidir el centre on escolaritzar el vostre fill o filla no és gens fàcil, i més encara donada la situació actual, sense haver pogut visitar-lo, sense haver pogut parlar amb l’equip docent… Així que si teniu dubtes o consultes no deixeu de fer-nos-els arribar a través del correu electrònic de l’Escola: a8025599@xtec.cat

També us convidem que feu una ullada als diferents apartats del menú del web perquè ens conegueu una mica més.

Us deixem el vídeo de la Jornada de Portes Obertes d’aquest curs perquè ens sentiu més a prop: junts, tot és possible!