IX EDICIÓ LA VUELTA AL COLE

Gràcies a la vostra col·laboració hem aconseguit recaptar 562,56€, més que mai, vam fer curt de dorsals i diplomes! Mil gràcies a tothom que hi va participar: ¡VUESTRA META ES NUESTRA META!!

Aquest curs hem tornat a participar a la “IX Edición de la vuelta al cole”. Es tracta d’una iniciativa on la Fundació Unoentrecienmil convida a totes les escoles d’Espanya a organitzar una carrera solidària (no competitiva), per a córrer a favor de la investigació de la leucèmia infantil. Aquest curs es va fer el divendres 20 d’octubre a la tarda. Alumnes, familiars, amics, amigues, mestres, personal no docent… Tothom estava convidat a la que va ser la “IX Edición de la vuelta al cole”.

Aquest dia tothom va guanyar! És per aquest motiu que es van lliurar diplomes per a premiar l’esforç i la participació en aquest moviment.

Recordeu que la leucèmia és una enemiga massa forta per a un sol infant, però no per a cent mil.

Per si voleu més informació sobre el projecte, aquí us deixem l’enllaç de la Fundació: https://www.lavueltaalcole.com/