INFORMACIÓ INTERÈS INICI DE CURS 2023-2024

Aspectes d’interès a tenir en compte per a l’inici del curs vinent:

Calendari escolar curs 2023-2024.

-El dimecres 6 de setembre començarà el nou curs escolar 2023-2024.

-L’horari lectiu serà: de 9:00h a 12:30h i de 15:00h a 16:30h.

-Els infants d’I3, els tres primers dies, faran una adaptació progressiva al centre.

-Les famílies que vulguin fer ús del servei de menjador des del primer dia (12:30h a 15:00h) hauran de comunicar-ho al tutor o tutora corresponent mitjançant una nota escrita i informar a la coordinadora del servei de menjador mitjançant trucada telefònica o WhatsApp al número de telèfon 697158612 (prèviament s’haurà d’haver fet la inscripció al servei a través del web de: El Menú del Petit).

-Els i les alumnes d’Educació Infantil accediran a l’escola per les portes situades al Passeig de les Mimoses. Als nens i nenes que comencen I4 i I5 els estaran esperant mestres del curs passat. Si tenen germans o germanes a Primària hi podran accedir per aquesta porta. També podran sortir-hi, prèvia autorització.

-L’alumnat d’Educació Primària accedirà al centre per la porta del carrer Xiprers. El dimecres 6 al matí, els infants que cursaran 1r entraran per la porta d’Infantil (els estaran esperant mestres del curs passat per a acompanyar-los a la nova aula). A partir del dimecres al migdia sortiran per la porta de Primària.

-Els infants nous hauran de venir a secretaria o direcció i els acompanyarem a les seves aules.

-Durant els primers dies s’hauran de portar els llibres de text, sense marcar, a una bossa de plàstic marcada amb el nom i cognoms del nen o nena (Primària).

-A començament de setembre us farem arribar una circular amb aspectes d’interès per a l’organització i el funcionament del centre i un plec d’autoritzacions (autoritzacions sortida i recollida i autorització administració medicaments).

Material escolar I3

Material escolar I4 i I5