INFORMACIÓ D’INTERÈS INICI DE CURS 2020-2021

Us informem que hem elaborat el pla d’actuació i d’organització del centre per al curs 2020-2021, seguint les instruccions del Departament d’Educació i de Salut en el marc de la pandèmia.

Abans de començar el curs us informarem dels horaris i accessos per a les entrades i sortides i de les normes de seguretat i higiene.

Us avancem alguns aspectes d’interès per a l’inici del curs vinent:

• Dilluns 14 de setembre començarà el nou curs escolar 2020-2021.
  • Els infants de P3 faran una adaptació progressiva al centre.
  • Els/les alumnes d’Educació Infantil accediran a l’escola per les portes situades al Passeig de les Mimoses. Als nens i nenes que comencen P4 i P5 els/les estaran esperant les tutores del curs passat o persones referents. Si tenen germans/es a Primària no hi podran accedir per aquesta porta i tampoc no en podran sortir.
  • L’alumnat d’Educació Primària accedirà al centre per la porta del carrer Xiprers. Els infants que cursaran 1r entraran i sortiran per la porta de Primària des del primer dia.
  • Els infants nous hauran de venir a secretaria o direcció acompanyats per un únic familiar i els acompanyarem a les seves aules.
  • Les famílies que vulguin fer ús del servei de menjador des del primer dia hauran de comunicar-ho al tutor/a corresponent mitjançant una nota escrita i informar a la coordinadora del servei de menjador mitjançant trucada telefònica o whatsapp al número de telèfon 697158612.
  • A començament de curs us farem arribar una circular amb aspectes d’interès per a l’organització i el funcionament del centre i un plec d’autoritzacions.

Esperem que gaudiu de l’estiu…