FI DE LES MASCARETES A L’ESCOLA

Com ja sabeu, després de l’anunci del Ministerio de Sanidad de fixar el 19 d’abril com el darrer dia de l’obligatorietat de les mascaretes a interiors, i seguint amb l’esperit de la norma, els departaments d’Educació i Salut han proposat flexibilitzar l’ús de la mascareta als centres d’educació primària i secundària el primer dia de represa de l’activitat lectiva després de Pasqua, dimarts 19 d’abril, coincidint amb l’aprovació del decret de l’Estat. Això ens ha permès començar el tercer trimestre sense mascaretes a l’escola.

La Covid-19 ens ha privat de poder establir una comunicació plena entre nosaltres: entendre allò que se’ns deia, escoltar bé les paraules i l’entonació d’allò que s’expressava, percebre les emocions i interpretar els gestos s’ha vist interferit per les mascaretes. Unes mascaretes que ens han ajudat a estar sans i sanes, però que, alhora, ens han fet patir aquestes pèrdues: els somriures i el parlar i expressar sense paraules.

Estem molt contents i contentes que les cares de tots i de totes els i les nostres peques tornin a brillar amb llum pròpia.

Volem agrair-vos tot l’esforç que heu realitzat durant aquests dos anys, la vostra comprensió i el treball conjunt per fer front  a la pandèmia. Gràcies!