El dilluns 15 de juny tots els infants i mestres de l’escola vam anar a Can Massallera a realitzar el festival de final de curs i acomiadar els nois i noies de 6è.
Va ser un musical amb molt de ritme inspirat en les pel·lícules de Disney! Va quedar claríssim que els infants havien aprofitat els assajos fets i s’havien esforçat de valent: el resultat va ser espectacular, semblaven veritables estrelles!
Els i les més grans de l’escola es van emocionar i ens van emocionar amb aquest comiat tan especial: molta sort en aquesta nova etapa!

