Eleccions al Consell Escolar (renovació)

D’acord amb la resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, us comuniquem que avui s’obre el procés de renovació de part dels i de les representants dels tres sectors del Consell Escolar: pares i mares, mestres i PAS (personal d’administració i serveis).

Com ja sabeu, el Consell Escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Està compost pel sector nat: el/la director/a, el/la cap d’estudis, el/la secretari/ària (que exerceix de secretari/ària del Consell), un/a representant del sector PAS i un/a representant de l’Ajuntament; el sector mestres: cinc representants; i el sector pares i mares: cinc representants (dels quals un/a hi representa l’AMPA).

Podeu presentar la vostra candidatura des d’avui mateix fins a divendres 16 de novembre.

Al suro de l’edifici de direcció hi ha penjades les llistes del cens electoral. Si us plau, comproveu-les i, si escau, presenteu reclamació abans de dijous 8 de novembre.

El dia de les votacions del sector pares i mares serà dilluns 26 de novembre, a les entrades i a les sortides. Si algú en vol actuar com a supervisor haurà de presentar sol·licitud abans de dijous 22 de novembre.

Animeu-vos-hi!  Junts tot és possible.

Calendari

Vacants a cobrir

Candidatura

Sol·licitud per actuar-hi com a supervisor/a

Ja tenim candidates (els podeu posar cara si mireu les seves candidatures -estan penjades als suros d’accés al centre i al que hi ha a l’interior de l’edifici de direcció-):

L’Aurora Barba Martínez, mare de l’Aitana i de la Lucía Palma, de 3r i de P5, respectivament.

La Mari Carmen Cazorla García, mare de l’Éric i del Martí Monfort, de 2n i de P3, respectivament.

Els donem la benvinguda, ja que seran les noves representants del sector pares i mares al Consell Escolar durant els propers quatre cursos. Gràcies per la vostra col·laboració!

Aprofitem l’avinentesa per agrair el compromís i la dedicació, durant els 4 cursos de representació al Consell Escolar, a la Gemma Castrillón Mera, mare de l’Izan i de la Lucía Corral, de 6è i de 5è, respectivament, i a la Rosa Yelo Mezquida, mare de la Nayala i de l’Adrián Rodrigo, de 5è i de 1r, respectivament.