ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR (RENOVACIÓ)

El passat 13 d’octubre es va publicar la Resolució EDU/3034/2021, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per a renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

Us comuniquem que avui, dimarts 2 de novembre, s’obre el procés de renovació de part dels i de les representants dels tres sectors del Consell Escolar: pares i mares, mestres i PAS (Personal d’Administració i Serveis).

Com ja sabeu, el Consell Escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Està compost pel sector nat: la directora, la cap d’estudis, la secretària (que exerceix de secretària del Consell), una representant del sector PAS i un representant de l’Ajuntament; el sector mestres: cinc representants; i el sector pares i mares: cinc representants (dels quals una hi representa l’AFA).

Podeu presentar la vostra candidatura des d’avui mateix fins a divendres 12 de novembre.

Als taulers que hi ha als accessos al centre (C.Xiprers i P. Mimoses) i al suro que hi ha a l’edifici de direcció hi ha penjades les llistes del cens electoral. Si us plau, comproveu-les i, si escau, presenteu reclamació abans de divendres 5 de novembre.

El dia de les votacions del sector pares i mares serà dimecres 24 de novembre, a les entrades i a les sortides. Si algú en vol actuar com a supervisor haurà de presentar sol·licitud abans de divendres 19 de novembre.

Animeu-vos-hi! Entre tots i totes millorem l’escola.

Calendari i eleccions al Consell Escolar

Vacants, forma i termini

Model presentació candidatura

Model per a actuar de supervisor/a

Donem la benvinguda a l’Alba Delclòs Miret, mare del Lluc i de l’Aniol Morera Delclòs, de 3r i de P4A, respectivament, i al Carles Edo i Martínez, pare de la Ivet i de la Júlia Edo González, de P5 i de P3, respectivament.

La Vanessa Sànchez Amaya, mare del Genís i de l’Astrid Morales Sànchez, de 2nA i de P5, respectivament, queda com a suplent. Si es produís una baixa en aquest sector entraria a formar part del Consell Escolar en substitució del membre sortint.

Agraim el compromís i la dedicació, durant els 5 anys de representació al Consell Escolar, a la Mª Begoña Fernández Jiménez, mare de la Gisela Masmitjà Fernández, de 4t.