CONVOCATÒRIA AJUTS MENJADOR CURS 2020-2021

S’han aprovat les bases per a la convocatòria dels ajuts de menjador escolar per al curs 2020-2021.

Les mesures de confinament i les mesures sanitàries deriven que la tramitació dels ajuts per al proper curs serà principalment telemàtica. Des d’un mòbil, ordinador o tauleta podreu accedir al web del Consell Comarcal www.elbaixllobregat.cat i realitzar el tràmit. El termini per a la presentació de sol·licituds serà del 4 al 17 de juny de 2020.

No obstant, des del Consell Comarcal són conscients que hi ha famílies que no disposeu de dispositius i que, potser, no podreu realitzar-lo. En aquest sentit s’obrirà un segon termini, del 18 de juny al 3 de juliol, perquè es realitzi mitjançant els Serveis Socials municipals.

És per aquest motiu que si preveieu que no la podreu emplenar telemàticament ens haureu d’informar enviant un correu al centre: a8025599@xtec.cat. En aquest sentit, ens estareu autoritzant a passar les vostres dades a Serveis Socials perquè seran qui us acompanyaran en el procés de la presentació de la sol·licitud presencial.

Recordeu que podreu trobar l’IDALU (número d’identificador de l’alumne/) dels infants que ja estan matriculats al centre a la part superior dels informes d’avaluació que us lliurem i que els futurs i les futures alumnes de P3 encara no en tenen, així que haureu de deixar aquest camp de la sol·licitud en blanc.

Aquí teniu un document amb la informació a tenir en compte i la documentació necessària per a emplenar la sol·licitud de l’ajut telemàticament.