CARNAVAL I DISFRESSES ESCOLA 2024

El divendres 9 de febrer, a la tarda, celebrarem el Carnaval a l’interior de l’escola, a la pista gran del pati de primària, i ens ho passarem genial!

La disfressa estarà relacionada amb “Els anys 80”, però no obligatòriament amb el nom de la classe, tot i que seria ideal. Recordeu que, de vegades, la millor disfressa és aquella que ha estat elaborada conjuntament per pares, mares, nens i nenes… i que amb una camisa vella, cartró, paper i una mica d’imaginació es poden aconseguir veritables meravelles.

Ja ha arribat el Carnestoltes, el rei dels poca-soltes! Per a la seva rebuda, els nens i les nenes de primària han elaborat aquest pregó!

La setmana més esbojarrada de l’any ja s’ha acabat i els nens i les nenes de la classe d’I5 han escrit unes paraules per a acomidar el Rei Carnestoltes!