CARNAVAL I DISFRESSES ESCOLA 2023

Aquest curs celebrarem el Carnaval divendres 17 de febrer a la tarda.

Tal i com ja es va fer l’any passat, la disfressa de Carnaval la confeccionareu o comprareu des de casa. Com que recomanem, si és possible, que les disfresses estiguin fetes a casa, amb la col·laboració dels infants, us oferim un espai del centre perquè us hi pugueu reunir i elaborar-les conjuntament amb d’altres famílies. Si hi esteu interessades només cal que ens ho feu saber per a organitzar la trobada. Us encoratgem a ser creatius!

L’escola, seguint la línia de cursos anteriors, ha proposat una temàtica comuna per a la celebració del Carnaval i per a les disfresses, la del projecte interdisciplinari: “Marianets i Marianetes pel món”.

I3: Sant Boi

I4: Barcelona

I5A: Mallorca

I5B: Almeria

1r: Japó

2n: Xile

3rA: Xina

3rB: Portugal

4t: Mèxic

5è: Brasil

Estaria bé que, dins de les vostres possibilitats, la disfressa estigués relacionada amb el nom de la classe.

Els monitors i les monitores de menjador ajudaran a disfressar els infants que es quedin a dinar.

Com ja suposareu, amb la tornada a la normalitat, recuperarem la tradicional rua al voltant de centre.

Els i les alumnes de 6è amenitzaran la rua i, per tant, us informarem més endavant de com hauran de venir vestits i vestides.