APILO XII (recollida selectiva de piles)

Com ja sabeu, la nostra Escola ha decidit tornar a participar a la Missió Apilo XII, ja que pensem que aconseguir una societat més sostenible necessita de la conscienciació i la participació de tots, i especialment, de les futures generacions. Per aquest motiu, el Departament de Territori i Sostenibilitat, a través de l’Agència de Residus de Catalunya i les entitats gestores de piles i acumuladors, organitzen la cinquena edició del concurs “Les piles, a l’Apilo de l’escola” amb l’objectiu de reciclar la màxima quantitat de piles usades i fer passar a l’acció a infants i joves.

A més la més, la comissió de medi ambient ha decidit fer una campanya molt divertida per fomentar la recollida de piles. Aquí us la deixem, esperem que us agradi: