Ajuts de menjador curs 2019-2020

Des del Consell Comarcal del Baix Llobregat ens han comunicat que ha estat aprovada la convocatòria dels ajuts individuals de menjador per al proper curs 2019-20.

Les bases d’aquesta convocatòria les podeu consultar al següent enllaç: www.elbaixllobregat.cat.

Totes les famílies interessades a sol·licitar aquest ajut poden descarregar la sol·licitud clicant aquí, descarregar-la del web www.elbaixllobregat.cat o recollir-la a la secretaria de l’escola. Aquesta sol·licitud amb la documentació necessària s’haurà de lliurar entre dijous 25 d’abril i dimecres 15 de maig a la secretaria del centre on estiguin matriculats o preinscrits els infants el curs vinent.

L’ horari de secretaria de l’escola serà el següent:

• De dilluns a divendres de 9:15 h a 10 h i de 12:45 h  a 14:00 h

Aquest ajut el podran sol·licitar els i les alumnes d’infantil i primària aportant la documentació que se sol·licita.

En el cas de germans/es matriculats en un mateix centre i que sol·licitin ajuts de menjador es podrà presentar una única sol·licitud.

Excepcionalment, malgrat la matrícula de l’alumnat nou no es farà fins al mes de juny, si alguna família reuneix els requisits que consten a la convocatòria podrà presentar, també, la sol·licitud.

Full informatiu convocatòria ajuts menjador 2019-2020 (Consell Comarcal)