2n dia colònies 2019

Primer dia i primera nit superada! Els infants de P5 han passejat pel bosc i han observat i conegut algunes plantes pròpies del bosc mediterrani. Després han fet un circuit d’aventura i han buscat “gamusinos”.

Els nens i les nenes de segon han visitat la granja, han buscat un tresor pel bosc superant unes proves i, a la tarda, han realitzat “la gran pista americana”. Ha estat un dia molt emocionant!

Els i les alumnes de quart han elaborat galetes al taller de pastisseria i han realitzat l’activitat “Jumper extrem”, que consistia a escalar un tòtem i després saltar al buit. A la tarda, han visitat el Castell de Monclús, conjuntament amb els nens i nenes de sisè.

Els infants de sisè han realitzat, al matí, escalada i tirolina.

A la nit tots i totes han realitzat jocs de nit i han ballat a la discoteca, s’ho han passat d’allò més bé. Això ja s’acaba, avui ja tornem a l’Escola!