1r DIA COLÒNIES I5 i 2n DIA COLÒNIES 2n, 4t i 6è

Els nens i les nenes d’I5 han gaudit de valent descobrint l’entorn proper, dinant, berenant  i sopant tots plegats, fent les activitats de descoberta dels cinc sentits, rocòdrom, circuit de ponts… Per a acabar, un joc de nit i una miqueta de disco. Marxen a dormir súper contents i contentes. Mireu, mireu…

Els infants de 2n han fet tirolina, circuit de ponts i una activitat de pedals. Després de sopar s’han posat ben guapos i guapes i ho han donat tot a la disco.

Els nens i nenes de 4t han fet una activitat de pedals, una cursa d’orientació i una excursió per a descobrir un Dolmen. S’han dutxat en un tres i no res per a gaudir de la disco.

Els nois i noies de 6è han fet una excursió per a descobrir un Dolmen, han jugat a l’impostor i han fet tirolina. S’han dutxat i han demostrat que són els i les més grans de l’escola a la disco.

Demà, sobre les 16:30h, estarem a l’escola. Un secret: molts i moltes peques diuen que el temps ha passat massa ràpid i no que no volen tornar a casa… Bon senyal, s’ho estant passant d’allò més bé. Fins demà!