LLIBRES DE TEXT, RECOMANACIONS D’ESTIU I MATERIAL EI

INFORMACIÓ D’INTERÈS

Els llibres de text que es faran servir a Primària el curs 2024-2025 seran els següents:

Llibres de text 1r          Llibres de text 2n          Llibres de text 3r

Llibres de text 4t          Llibres de text 5è          Llibres de text 6è

Recomanacions d’estiu

Material escolar I3

Material escolar I4 i I5

Material escolar Primària

ÚLTIM DIA DE CURS I BERENAR-SOPAR 6è

Hem tingut un final de curs d’allò més divertit!

El divendres 21 de juny, al matí, vam gaudir de la nostra tradicional gimcana de medi ambient i d’una animació a càrrec de l’AFA que ens va agradar moltíssim:

Al vespre, vam celebrar el comiat dels nois i noies de 6è: molta sort en aquesta nova etapa!!! I recordeu triar sempre el vostre propi camí, de ben segur que arribareu molt lluny!

FESTIVAL FINAL DE CURS I COMIAT DE 6è

El dijous 20 de juny tots els infants i mestres de l’escola vam anar a Can Massallera a realitzar el festival de final de curs i acomiadar els nois i noies de 6è.

Va ser un musical amb molt de ritme: ball, anglès i els anys 80! No ens va quedar cap dubte que els nens i nenes havien aprofitat de valent els tallers en llengua anglesa del 3r trimestre.

Els i les més grans de l’escola es van emocionar amb aquest comiat tan especial: molta sort en aquesta nova etapa!

CENTRES EN DANSA PER A LA INCLUSIÓ

La nostra escola s’ha adherit al programa de centres en dansa per a la inclusió. Amb aquesta iniciativa pretenem, mitjançant l’acompanyament de les dinamitzadores d’educació inclusiva (DEI) als territoris, disposar de materials i recursos per a poder enfortir processos interns de construcció d’una cultura inclusiva al si de la nostra comunitat educativa. Passant per tota una seqüència lògica d’etapes, que van des del compromís inicial d’adhesió fins a la difusió de les activitats realitzades, formarem part d’una dinàmica de treball col·laborativa i d’intercanvi per a avançar en la inclusió.

“La inclusió és un procés que ajuda a superar els obstacles que limiten la presència, la participació i l’èxit de tot l’alumnat”. UNESCO

ÚLTIM DIA COLÒNIES

Ahir, després de l’experiència de la súper disco de la nit anterior, va ser l’últim dia de colònies dels i de les nostres peques i no tan peques d’I5, 2n, 4t i 6è. Els infants d’I5 van gaudir de l’activitat dels petits indis i de la gimcana de pedals, els nens i nenes de 2n i de 6è van fer circuit de ponts i tirolina i els nois i noies de 4t van fer una gimcana boja i escalada.

De ben segur que, com nosaltres, mai no oblidaran aquesta experiència esgotadora, però única i inigualable! Hem gaudit de valent coneixent-nos les 24 hores del dia. Orgullosos i orgulloses de ser Marianets i Marianetes! Ara toca descansar i recarregar forces per a acabar el curs…

2n DIA COLÒNIES 2n, 4t i 6è i 1r DIA COLÒNIES I5

Avui ha estat un altre dia molt divertit i intens. Els nens i les nenes d’I5 han esmorzat, han fet dinàmiques de grup, s’han acomodat a l’habitació i han dinat. A la tarda, han fet un camí sensorial i un circuit d’aventura. A l’hora de sopar estaven esgotats i esgotades… Encara els faltava el joc de nit i la disco. Segur que dormiran d’allò més bé!

Els infants de 2n han pujat al Dolmen, han fet una gimcana boja i una altra de pedals; els de 4t també han pujat al Dolmen i han fet una gimcana de pedals, a més d’una cursa d’orientació; els nois i les noies de 6è també han pujat al Dolmen, han fet una activitat de combi esports i, com els nens i nenes de 4t, han fet una cursa d’orientació. Ho donaran tot a la disco, de ben segur que dormiran més que la nit passada i s’aixecaran amb ganes de més!

Ens veiem demà a l’escola!